HemVanliga frågorSökBli medlemMedlemslistaAnvändargrupperLogga in

Dela | 

Zul´Aman

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner 
FörfattareMeddelande
Lorennia
Class Leader

Antal inlägg : 74
Registration date : 07-08-15

InläggRubrik: Zul´Aman   ons okt 17, 2007 5:26 pm

Jag var in lite snabbt på PTR servern och fick följa med ett gäng lite snabbt till ZA. Helskön instance som inte tar lång tid. Lite mobs innan varje boss gör att man snabbt gör progress och den var härligt utmanande. Dock så var det en ganska halvseriös grupp jag kom med som inte lyckades ta första bossen men nära var det. Instancen nästan kräver att man har rensat kara och upp till Magge gear mässigt då den första bossen gjorde galen dmg. Har svårt att se folk i blått kunna klara det så förvänta er inte att ni kan komma med alts och hoppas på gratis epics. Epics är i klass med SSC och TK och i vissa fall bättre. Har hört från personer som är med i guild som kör BT att dom har vissa folk som dreglar efter looten därifrån. Bra ställe imo att geara upp oss på för vidare progress i SSC och TK. Då man även får heroic badges från varje boss gör det hela mkt mer eftertraktat då warlocks kan börja spara till fire ress gearet så vi kan gå på leotheras the blind i SSC! Ser gärna fram emot era åsikter om hurvida vi ska göra angående ZA med nästa patch king
Till överst på sidan Gå ner
Användarens profil
SpikeeeN
Officer

Antal inlägg : 39
Registration date : 07-08-13

InläggRubrik: Sv: Zul´Aman   ons okt 17, 2007 8:08 pm

gogo ZA när patchen säger jag bara. drar upp 2 grupper asap. och geekar. med tanke på att vi tjänar gear,badges och progress.
Användarens profil
Fotpall
Guild Master

Antal inlägg : 93
Registration date : 07-08-14

InläggRubrik: Sv: Zul´Aman   tor okt 18, 2007 1:57 am

var oxå inne o kollade lite där med skölden o orakel och så för nåra dagar sen..misstänker skarpt att dom tagit bort ca 80% av all trash på PTRen dock för snabbre test av bossar..så räkna med betydligt med trash på live servern sen! och vad jag sett av ZA looten på bland annat mmo-champion så e jag tyvär inte imponerad! Sad jävligt nice grafik på sakerna men statsen är inte överdrivet bra tyvär :/ (då gämfört med den loot vi får nu) men visst fan ska det bli kul med en ny 10manna att plöjja! miljöerna inne i ZA är störtsköna och dom har verkligen lyckats få till skogs känsla Very Happy

GuildMaster
Användarens profil
Lorennia
Class Leader

Antal inlägg : 74
Registration date : 07-08-15

InläggRubrik: Sv: Zul´Aman   tor okt 18, 2007 4:27 am

Tror inte att 80% av trashen är borta. man ska ju kunna hinna döda honom på 20 min så. Tog våran grupp ungefär 10min att ta sig till första bossen och då med lite slacking men oftast inte så mkt downtime. kan hända att lite mer mobs sätts in men inte mkt då iaf. Gillade för övrigt namnet på npc:n som startar allt Smile Harrison ford/Indiana jones = harrison jones!!!
Användarens profil
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Zul´Aman   

Zul´Aman
Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Public forum :: General chat-
Hoppa till: